Izdrukāt

Rīgas domes Īpašuma departaments izsludina konkursu uz amata vietu:

Galvenais/-ā referents/-e Rīgas domes Īpašuma departamenta Direktora biroja Dokumentu pārvaldības nodaļā (vakance uz noteiktu laiku)

 

Amata mērķis:

Nodrošināt dokumentu pārvaldību norīkotajā Rīgas domes Īpašuma departamenta struktūrvienībā.

Galvenie amata pienākumi:

  • nodrošināt dokumentu saņemšanu, nosūtīšanu, apgrozību, reģistrēšanu, klasifikāciju, sistematizāciju, izvērtēšanu, kontroli, glabāšanu un pieejamību līdz nodošanai glabāšanā Rīgas domes Īpašuma departamenta arhīvā;
  • organizēt Rīgas domes Īpašuma departamenta struktūrvienības vadītāja darba kalendāro plānošanu;
  • organizēt Rīgas domes Īpašuma departamenta struktūrvienības iekšējo saimniecības jautājumu risināšanu;
  • apliecināt Rīgas domes Īpašuma departamenta struktūrvienībā sagatavoto un glabāšanā esošo dokumentu atvasinājumu pareizību;
  • informēt Rīgas domes Īpašuma departamenta darbiniekus un apmeklētājus par viņus interesējošiem Rīgas domes Īpašuma departamenta struktūrvienības kompetencē esošajiem jautājumiem, detalizētākas informācijas iegūšanai novirzot pie attiecīgā speciālista, sniegt informāciju par dokumentu izskatīšanas gaitu un virzību;
  • atbildēt uz telefona zvaniem un savas kompetences robežās sniegt nepieciešamo informāciju un skaidrojumus;
  • nodrošināt darba laika uzskaiti Rīgas domes Īpašuma departamenta struktūrvienībā.

 

Prasības pretendentiem:

  • vismaz vispārējā vai profesionālā vidējā izglītība, vēlama akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
  • vismaz 2 (divu) gadu pieredze darbā ar dokumentu pārvaldību saistītā jomā, vēlams valsts vai pašvaldības institūcijā;
  • prasme plānot, organizēt un vadīt savu darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus;
  • prasme analizēt un argumentēt, kā arī aizstāvēt savu viedokli;
  • prasme dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā;
  • teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
  • prasme veikt un vadīt uzdevumus, kuru izpildes metodes un paņēmieni nav reglamentēti;
  • prasme strādāt ar „Microsoft Office” datorprogrammām un biroja tehniku;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
  • atbildīgums un precizitāte.

 

Piedāvājam:

  • iespēju sevi profesionāli pilnveidot, tai skaitā paplašinot zināšanas;
  • Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likumā noteiktās sociālās garantijas;
  • atsaucīgu un profesionālu kolēģu atbalstu.

 

Pretendentus lūdzam sūtīt CV līdz 2017.gada 18.augustam Rīgas domes Īpašuma departamenta Direktora biroja Personāla vadības un metodoloģijas nodaļai, Riharda Vāgnera ielā 5, Rīgā, LV - 1050, e - pasts: linda.cevere@riga.lv. Papildu informācija pa tālr.Nr.: 67012205.

Sazināsimies tikai ar konkursa otrajai kārtai izvirzītajiem pretendentiem!